Sunday, April 12, 2020

密食當三番之-- 美股期權大作戰

密食當三番之-- 美股期權大作戰

雖然二三月時因為遠期SP 蝕左唔少錢
不過唔代表SP 不能賺下零用錢

檢討過失
首先, 遠期SP 一定要先SET 好止蝕
期權金升左20% 要立即止蝕,
不過呢, 我覺得短期內都唔好玩遠期SP 住
因為呢排股價仲係好波動

其次, 遠期SP 真的不能做太多
當巿場波動時, 即使本身夠錢接貨,
但當股價跌時, 只能眼白白睇住權金飛升
不是忍痛斬倉, 就只能慢慢捱到期

痛定思痛
都係玩返短期SP
一個月的港股和英權係呢個咁波動既巿況都嫌長
SPY 逢一三五都有得結算,
比較容易估到升跌

現在通常做即日或隔日期權,
即美股開巿做即日期權, 或星期二做星期三既隔日結算

開巿前先看看PRE MARKET 咩價位
而且要避免開巿後個半小時內做SP,
因為如果當日急升急跌, 通常頭一個半小時係最高或最低, 之後就會回調
當然啦, 如果急跌時做SP 價就會比較好, 所以要睇定D
目標價通常係當日最低價時再低10蚊
即275 做265,
一日跌10蚊機會比較細,
就算接, 跌10蚊後升少少放返出去, OR 再做SC 比較易
咁既巿況, 情願安安全全袋下錢好D

雖然我覺得SPY 遲早會升返上去
不過短期內仍然波動, 我暫時仲未覺得美股會就咁樣牛巿返上去
所以唔想接貨住
如果接左, 也沒什麼, 應該會做返SC 出去
隔一袋返少少錢幫補下都好嘛



26 comments:

  1. You need to have US $26500 cash to prepare for exercise the option and buy the stock ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. yes, always prepare the cash for option, need to buy the stock if the stock price hit the strike

      Delete
  2. 我估大風暴快到 , 各位小心
    道指暫時得一隻腳.....無理由咁快入牛市....如果係反彈市以到了0.5(計29500)/0.618(計27300)個位未完也不會多...一回會回好急

    ReplyDelete
    Replies
    1. 同意, 所以現在也不敢滿倉
      總覺得今次跌巿未完, 現在雖然反彈, 但仍然有好大機會再向上跌
      所以我做SP 都好保守,
      而且我己經預左錢要接
      接左就做返SC 出去
      即使回調, SPY 坐下貨都還可以的

      Delete
  3. 我都係用短期SP這策略。盡可能正股開市後跌幾個%才做SP, 減少輸錢機會。另外當SP行到少過一半時間,SP unrealized profit已經多過一半,我就平倉。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 通常你做短期係幾耐? 一星期? 定幾日? 因為我只做隔日期權, 今日做明天到期, 所以見價唔會到, 好少平倉

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
    3. 我會做今個星期既SP和下星期既SP, 都係10天之內既SP

      Delete
    4. 都係差不多
      SPY 我就隔日做
      其他美股都係星期尾做下星期咁
      今日就做下星期V, 都唔錯

      Delete
    5. 我都鍾意等變廢紙, 又唔使畀多次comm., 不過都要睇走勢, 如果風險高咗都係平倉穩陣

      Delete
    6. 呢排美股走勢唔穩定, 有時權金得返0.05 OR 0.1 我就平左先,
      再開過另一張
      發覺可以賺多一轉錢

      Delete
  4. 帥兄, 請問有冇其他美股期權, 都係逢一三五結算, 但價低些 (唔使咁多錢接貨) thanks

    ReplyDelete
    Replies
    1. 暫時我淨係搵到SPY 係一三五都有
      其他大部份都係逢星期五結算
      REITS 就一個月一次
      所以呢排我都係玩SPY 多

      Delete
  5. 你好,請問下IB short put 接貨收費幾多呢? thanks

    ReplyDelete
    Replies
    1. SP 接貨, IB 無收費架喎
      只係做SP 時有收佣金

      Delete
  6. 師姐, 請問如果正股跌左好多 SP先接貨, 之後SC做唔返個買入價, 你會唔會照做低過買入價的SC呢?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都會做低過買入價既SC, 但都會做高D 價位, 防止被CALL 走, 情願收少D 權金
      望下一星期, 一個月高位係邊, 做開SP SC 大約知加/減幾多會比較安全

      美股的話, 如星期一做星期五就安全D, 時間一長, 可以發生好多事, 浸浸講一句, 大升大跌無仇報

      Delete
  7. 發現你很多都是做末日期權 而且權利金有的還挺高的 (例如3/20 0.43) 應該沒有拉到十塊的差距SP吧? 我跟你一樣很多會做隔日或是末日 也拉開安全距離 但是大概都只收到 0.2 雖然成功率算大 只是感覺好像壓力比較大 需要熬夜看 有時候想 乾脆做長天期的例如30天 拿到0.2是不是比較不會那麼累 而且時間價值的保護也比較多點 萬一看錯比較有保險 還在嘗試中~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 如果是SPY, 通常我既目標價係SET 現價低10 元左右
      我剛剛CHECK 了3/20 當天的SPY 價錢, 當日美股大跌

      收巿是228元, 所以227 的權金就比較高了
      而我當日做即日期權, 應該是當日己跌好多時做的, 博唔會再跌吧
      因為隔日做一次, 太繁瑣, 若不是每次用GOOGLE SHEET 記下來, 都不會記得做過哪些期權

      Delete
    2. 另外, 一樣是拿0.2, 隔日做一次, 一個月可以做大約12 次, 收到2.4元
      一個月一次, 只能收0.2 呀

      Delete
    3. 30天才拿0.2根本不值得做吧...

      Delete
    4. 對, 0.2 權金的話, 連隔日的SPY 都嫌太少了, 通常要接近1 才叫有D 肉食

      Delete
  8. 初心兄 你好,
    我花了一段時間研究期權,現在為買賣作預備,請問你是從哪些途徑學到IB買賣期權介面的操作?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 關於IB 期權買賣, 你可以參考我之前呢篇
      https://novice-investment.blogspot.com/2020/04/ib-app.html

      至於我是在哪裡學的, 我都是上網問人架

      Delete
    2. 好詳細 謝謝你
      另外,想請教一下你會subscribe 哪一個data? 我見有些是depth of book.你會subscribe嗎?

      Delete
    3. 不會吧, 我比較多按SNAP SHOT,
      我不是短炒, 不用不停KEEP 住望股價, 我要買賣時才CLICK SNAP SHOT 知當時最UPDATE 價就OK 架啦

      Delete