Wednesday, May 6, 2020

IB 實用教學 -- 哪一個IB 的巿場數據值得訂閱??

IB 實用教學 -- 哪一個IB 的巿場數據值得訂閱??

有用開IB 就知道
IB 既股票價格並唔係即時,
大約有15分鐘DELAY,
另外, 亦唔包期權報價
全部要另外收費
(佣金平, 利息又低, 係要有其他地方賺下錢)

想要知即時價格, 係買賣個位有個綠色圓圈剪咀,
CLICK 一卜就會有即時價格
收費係美股0.01 美金, 其他0.03美金


"

快照數據與延時數據

默認情況下,使用者會收到免費的延時市場數據。如有需要,使用者可按下方表格所列價格訂閱實時更新市場數據。訂閱生效後,延時市場數據便將會更換為實時報價。 此外,不需要實時更新報價的客戶也可以請求來自全球多個交易所的快照數據。此請求將提供產品的靜態報價。美國掛牌股票每條報價請求費用為0.01美元,所有其它產品每條報價請求費用為0.03美元。為表誠意,我們對賬戶每月最先產生的1美元快照報價免費。"




除左SNAPSHOT 巿場快照之外,
仲可以訂閱不同國家, 不同MARKET 既巿場數據

咁係IB 咁多巿場數據之中, 邊D 值得訂呢

以下呢條LINK, 就係IB 可以訂既巿場數據
https://www.interactivebrokers.com.hk/cn/index.php?f=14313


訂閱數據都有最低要求, 不過開得IB, 應該唔會達唔到要求掛



回到正題, IB 有咩巿場數據可以訂閱呢


首先, 係免費的外匯數據
當你的IB 開啟左外匯兌換, 就可以免費訂閱外匯資料


之後,
如果你有買賣美股, 或者美股期權
就應該要訂閱美股和期權擴展實時更新數據組,
普通人只要4.5美元就OK

買賣債券, 最好訂閱債券評級, 只係1美金,

而最下方的共同基金和債券實時數據係免費的
當然都先訂閱




若有買賣英國股票
可考慮訂閱倫敦證券所既國際定單頂端和英國定單頂端
不過我自己每月買賣數量唔多,
只係SET 好價等入OR 等賣
所以無訂閱

英股期權既數據要訂閱洲際交易所期貨歐盟-金融產品
不過要120.75 美元
所以我自己都無訂
要的時候就按實時CHECK 一下價格,
或者以DELAY PRICE SET 中間價


香港

我記得以前, 香港股票, 期權既訂閱費用是48 HKD, 什麼時候加到130??
值唔值得訂閱就睇你每月有幾多交易,
如果交易只係十次八次, 那按SNAP SHOT 就好了,
不用付月費


關於SNAP SHOT

買賣股票其實我自己比較少用SNAP SHOT
我通常一早SET 定買價等到價入
所以SNAP SHOT 用處不大

反而期權會有用SNAP SHOT, 尤其美股都做短線的
不是即時成交, 權金又會變動,
在IB 睇到既價錢係15分鐘前, 對於即日, 隔日既期權, 15分鐘可以有幾仙既變動,
而權金本身只有不足1美金, 幾仙己經可以導致成交失敗

通常我做美股SP, 會先用買賣價既中間價落盤
多數一SUBMIT 就成交到 (權金價如果升左, SET 左都會幫你以高D 既價成交)
如果成交唔到, 有時會用SNAP SHOT 望下即時價格, 睇下係咪權金價跌左好多
跌好多就要諗下仲做唔做, 定做其他價位了

SNAP SHOT 都有封頂價
不過, 正常人好難去到封頂價吧
好似美股, 封頂費係150,
以0.01 一次計, 要用15000 次





巿場數據介紹完結了,
你地又訂閱左邊幾個呢?

30 comments:

  1. 買呢個"美股和期權擴展實時更新數據組"
    point27 ---> Requires US Securities Snapshot and Futures Value Bundle for NonProfessionals or Professional US Securities Snapshot Bundle.
    就咁買應該唔得

    ReplyDelete
    Replies
    1. 中文好似無咁既要求喎

      26. 包括紐交所(Network A/CTA)、紐交所美國證券交易所、BATS、ARCA、IEX與區域性交易所(Network B)、納斯達克(Network C/UTP)和OPRA(美國期權)。
      27. 要求面向非專業客戶的美國證券快照與期貨數據組或專業美國證券快照數據組。

      Delete
    2. 發現IB 一定需要和10USD 的一起訂閲 所以總共是需要14.5 才可以

      Delete
    3. 我初初都想訂bundle, 但click完USD4.5再continue就會見USD10+USD4.5, 所以最後分開訂了...

      Delete
  2. 師姐,這個很有用。特別對 IB 初哥。想問問,就英股,英股期權,美股期權,無論在手機或 TWS,我也找不到 snapshot綠色 的按扭,請問你有什麼提未?謝謝

    ReplyDelete
    Replies
    1. 沒有?? 那你從來沒有用過SNAPSHOT? 你的軟件有更新嗎?
      https://ibkr.info/zh-hans/article/2830

      Delete
  3. 你好,本人是新讀者,謝謝分享,請問以下兩個有什麼分別呢?

    美国股票和期权扩展实时更新数据组(US Equity and Options Add-On Streaming Bundle)
    美国证券快照与期货数据组(US Securities Snapshot and Futures Value Bundle)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好似要訂左美国证券快照与期货数据组, 先可以再訂美国股票和期权扩展实时更新数据组

      Delete
  4. 開富途戶口,有免費美股及期權報價,介面仲好過IB

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我知道, 有些朋友會開富途來看報價,
      不過我就集中一到,
      因為IB 利息比較平

      Delete
    2. 富途報價介面係好過IB,但做TRADE個介面,尤其係期權,比IB差

      Delete
  5. \\如果你有買賣美股, 或者美股期權
    就應該要訂閱美股和期權擴展實時更新數據組,
    普通人只要4.5美元就OK\\

    我subscribe左個平D (USD$1), 但只有美期權冇美股 (如果冇錯)
    其實OptionTrader裡show那個stock price係咪real time, TWS那個就一定delay

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我發現如要4.5美元 還需要連同“美国证券快照与期货数据组”訂閲,不能只是訂閲4.5美元那個,即是需要 14.5美元。。。

      Delete
    2. RE CSC, 都是DELAY 的, 要即時就要用SNAP SHOT

      Delete
  6. 有機會可唔可以講下大麻股?

    ReplyDelete
  7. 原來個snapshot係咁用法 我仲以為係cap個screen shot lol
    thanks for sharing

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈哈, CAP Screen 你係電話影相就OK 啦

      Delete
  8. 點解我個"US Equity and Options Add-On Streaming Bundle " 係125美金既??

    ReplyDelete
  9. 第一次到你的BLOG, 發現內容正是我需要的。謝謝分享。

    分享下, 我有在IB買債, 所以SUBSCRIBE左債券評級, 收到通知由7月1日開始收費改為USD3/month.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 對呀, 我昨天都收到EMAIL, 本來1元美元的訂閱費用會提高到3美元

      Delete
  10. 初心大大及各位,請問大家有用過Client Portal嗎?我因工作地方不能用手機,而公司安了Desktop TWS也連不到,所以只能選擇用Client Portal或WebTrader。由於WebTrader經常斷線,所以我試用Client Portal。然後,我發現活動報表收我快照費(上年的事)。我當時留言向IB查詢,並指出我沒有按過任何snapshot的button或icon。但對方仍堅持我是按了才會收費。我要求IB告訴我用那個platform時用過snapshot,又或告訴我是那個時段我用了snapshot(我能以時間判斷當時用那個platform),但IB說無法提供相關資料。由於我是用client portal後才出現該問題,所以我便暫停使用client portal,用回不穩定的WebTrader。結果到現在也沒有顯示我用過快照。

    但不幸的是最近收到IB訊息,有意將來以Client Portal取代WebTrader。

    CY

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我沒有試過用Client Portal 做交易, 而且我經常用snapshot, 所以對於你這個問題, 我也不太清楚

      你可以試下DRAW 每天的STATEMENT, 會有出snapshot 費用嗎? 那就可以知是哪一天

      Delete
    2. Client Portal裏的使用者設定內的市場數據可看到快照的使用情況,但每日更新一次。而我在公司用client portal或WebTrader,在家用手機版或desktop版,所以設定內的快照使用情況無法使我鑑定問題所在。

      不過,正如我上一留言提及,當我停用client portal後,我的快照使用一直都是0。

      CY

      Delete
  11. 請問訂閱費用係每個月幾多號扣?

    ReplyDelete
  12. 其實我完全唔明US Securities Snapshot and Futures Value Bundle 到底有乜用。
    睇個描述,就係申請左之後可以SNAPSHOT 睇實時價,但呢樣嘢明明唔申請都睇到...

    所以我自己美股只係申請NETWORK A/B/C 總共$4.5,再加美股期權$1.5
    咁樣已經差唔多有晒所有美股同期權嘅實時串流
    到底呢個BUNDLE 有乜用?

    ReplyDelete
    Replies
    1. streaming bundle的prerequisite就是snapshot bundle
      就算我在setting只申請$4.5 bundle,在confirmation page會自動加返snapshot bundle $10

      Delete
    2. 如果IB只收你$4.5, 咁係佢地系統出問題, 按IB的說明一定要先申請$10, 再申請+$4.5

      Delete
    3. 可能我講得唔清楚,除左streaming bundle同snapshot bundle之外,NETWORK A, B, C 其實可以分別用$1.5 嚟獨立申請,所以你用$1.5 X 3 去分別去申請就可以,唔需要streaming bundle同snapshot bundle。
      結果就係你一樣有所有股票STREAMING,但你就唔使先俾多$10 然後又要TRADE 夠數去REBATE。

      Delete