Wednesday, April 1, 2020

拯救 SP 大作戰

拯救 SP 大作戰

去年年尾時, 開左唔少一年期既遠期SP
當時既STRIKE PRICE 係比當時現價低20-30% 左右
本來諗住好安全, 而且,
就算真係到價, 己經接近一年低位, 接貨都無所謂

但, 2月開始, 情勢急轉直下
不單跌破一年低位
還一日比一日低

SP 的權金價亦水漲船高, 比我入手時升10倍或以上
最大問題, 英股期權既流通量好低,
試過早幾日30P SELL SP, 過幾日用15P 買回, 睇返RECORD,
呢隻股票既價錢就正正係我賣出, 買入價,
即幾日以來, 就只有我一個人做買賣
可想而知, 成交有幾疏落

說回我的救倉大行動
去年年尾時, 做左唔少一年既英股期權
2月開始英股急跌
當時私事太忙根本沒有時間日日望住股巿
比較有時間時, 英股己跌不少,
第一時間把所有英股賣掉, 但當時, 我竟然忘了處理期權
我其實應該在賣掉英股時, 把全部期權平倉
但沒有想太遠, 而且覺得還有大半年, 到期應該股巿會回穩
後來, 都平倉了大部份

現在, 只剩下

5月到期, IMB, 目標價1700, 現價大約1500, 有望升返1700 吧, 諗住5月先決定

5月到期, SSE, 目標價1400, 現價約在1250 - 1300 左右, 應該升唔返1400, 都唔會差太遠, 諗住5月先決定

11月到期, LAND, 目標價850, 現價只有550 左右, 我覺得年尾要反返850 真係有D 困難
但現價平倉太貴, 之前還有650 時, 試過出價平倉, 一直成交唔到
這就是成交太少成問題
現在先拖著, 希望拖到股價回到700?? 到期平倉都平D
又或者, 看看年尾整個環境怎樣
其實LAND 既質素不錯, 係英國數一數二RETIS,
但今年, 全球既REITS 都無運行

12月到期, BP, 目標價440, 現價330 左右, 其實上星期己升近100, 還有幾個月, 我估, 就算升唔返440, 應該可以升上400 吧, 但求蝕少D

12月到期, BATS, 目標價2900, 現價27XX 左右, 股價由2500 升返近200, 還有幾個月, 其實2900 呢個價入係OK 架, 因為我去年試過2800 入, 3200 賣出, 不過到要睇到期未環境


講返遠期SP
當股價急跌時, 遠期SP 權金急升
應該點救倉??
首先, 問下自己, 呢隻股票, 有無前景?? 有無望升返上去??

1) 只是大圍影响, 公司本質不變, 只要大圍氣氛改善, 股價有望回升

2) 大圍影响, 加公司都因為經濟影响, 估計股價會平穩

3) 公司本身質素己變差, 加上外圍影响, 估計股價仍會下跌

如果答案是3, 立即平倉, 因為權金會隨股價下跌再升, 望唔到期景既情況下, 止蝕係最理想做法, 雖然要先付權金贖回, 但可以增加EX LIQ, 減MAINTAIN MARGIN

如果答案是2, 睇下現在蝕多少, 蝕少少?? 平左佢啦, 尤其仲係遠期, 唔好比權金拖住整個倉
蝕好多, 又唔想平倉?? 做SC, 可以收一點點權金補貼一下, 仲可以減MAINTAIN MARGIN, 增加EX LIQ, 不過做SC 要好小心, 做即月, 而且目標價最好比SP 目標價高,
如我做4月SC BATS 3000, 比我的SP 還高100
有3種情況, 而你記得要每日留意股價

BATS 維持現價, SC 權金淨袋, SP 權金無乜變下, 下月繼續, 但蝕少左
BATS 再跌, SC 權金淨袋, SP 權金再升, 下月繼續, 蝕少左
BATS 升, 當股價升到2800, 比SP 差100P, 比SC 差200P, 這時候, SP 權金己跌不少, 但SC 權金則升不少, 相沖之下, 應該整個倉既NAV 是會回升的, 這個時候, 要睇下距離到期日還有多少時間
有無機會升高過3000?
如果只剩一星期, 由2800 升超過3000 機會比較細, 先放著, 記得每日留意
如果還有2 星期, 要睇下要唔要平倉SC 3000, 雖然要付出權金平SC, 但SP 己回升不少, 計落都有著數


那如果答案是1, 覺得公司好快會回升??
趁低價入下正股等升吧

上星期BATS 在2582 時, 除淨前入左, 過兩日, 除淨後己回升, 見賺左十幾%就放左
睇下會唔會跌破2600 再入吧
唔跌? 入其他野囉
反正錢己經袋左

我唔覺得環球股巿己經回復正常, 就算唔插, 都會有頗大波幅, 係一個自己覺得安全既價位入少少貨, 不要滿倉, 但也不想空倉

希望疫情可以係呢個世界快D 減退
每日睇新聞真係好難過
世界經濟近乎停頓
如果疫情持續
死亡人數會大增,
床位又唔夠
失業率肯定會升
好怕世界會比現在更混亂





16 comments:

  1. 經過今次, SP 怕怕了, 可以權金價'水漲船高', 要平都重傷!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無錯, 尤其呢幾個月股價波動超大, 完全唔適合做SP SC, 隨時夾死

      Delete
  2. 上月發現並一口氣睇番晒初小姐嘅blog,獲益良多。初小姐唔洗太愁,要救個倉唔一定要棄車,或許棄卒已可保帥。依我睇SSE 是車,LAND 是馬,煤氣是卒; Forex現在USD or HKD強,GBP弱; 反過來看,依家揸GBP asset,除咗可V型反彈30-40%,仲可賺匯10%。De-leverage 並 diversify away from 中國香港,不正是投資歐美嘅初心嗎?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你睇好SSE? 現在SSE 仍然價低, 考慮緊入SSE 還是BATS
      見英股開始谷底反彈, 都入左少少英股

      現在手上既SP 諗住唔理佢了, 近一兩星期, 呢D SP 都反彈不少
      之前SP 價急升, 累我整個倉NAV 下跌, 要賣股, 平SP 救倉,
      呢兩星期NAV 先反返少少, 仲有排追

      港股真係完全唔睇好

      Delete
  3. 長線我看好好像 但今次全球停擺已成局...停擺數據未出恐慌不可能突然消失.....即至小2-3個月,除非病毒短時間突然消失,否V型反彈接近無可能.....即使閒錢也不要槓桿,至於SC這類遊戲不是波動市的好選擇(勝粒糖輸間廠).....這1-2星期可能係好機會減到各人可接受水平 ,我自己已由1.2槓桿降至90%持貨...個人目標60-80%持貨 ,各位加油

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大巿波動時, SP SC 不是好選擇
      但當有遠期SP 又急升時, 只好做下SC 救下倉, 減MAINTAIN MARGIN 呀

      我現在, 手上唔計SP 沒有槓桿
      如果5月的接晒, 大約到1.2, 都是可接受水平
      至於年尾, 到時先算了, 我相信股價不會比3月中更差

      Delete
  4. 新加坡股,是否可以入?股價好似穩定左

    ReplyDelete
    Replies
    1. 疫情一日未完, 都難講係咪到底,
      新加坡下星期都開始LOCKDOWN 了

      Delete
  5. 你好, 一直有看你的blog,多謝分享。請問一支優先股, 已經過了Call date, 但是無Maturity date,是否意味我可以一直持有收息。而如果此公司一直都不宣佈收回, 我只能選擇于某個時候沽出。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 對, 如果優先股有CALL DATE 但己過, 即佢隨時可以宣佈贖回
      而無最後到期日即可以永遠收息... 如果公司一直不贖回
      你不想再持有就直接賣出了

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
  6. 師姐請考慮一下寫一編分享 IB 應該要 SUBSCRIBE 咩 MARKET DATA. 特別係做英股美股期權, 我現在交易量不多, 只有靠 DELAYED DATA.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 如果你交易量唔多, 佢有SNAP SHOT, 每次按一下有即時價錢, 按一下比一次錢, 好似抵D

      IB MarketData 收費表:
      https://www.interactivebrokers.co.uk/en/index.php?f=39876


      美股的話, 就揀呢個
      US Securities Snapshot and Futures Value Bundle
      USD 10.00 Base
      Waived for Activity 4
      + USD 0.01 per Snapshot

      英股期權既Market Data 好貴, 我自己都無訂
      想做期權時, 反正英股期權既交頭好少,
      通常睇下買賣差價, 拎中間去試成交

      Delete
  7. 多謝師姐。英權期權我也是用師姐的方法去出價,但有些時候一禁制就即刻成交,心諗可能出價太高,所以就唸係咪用Market data會好啲,但係如果太貴就唔考慮囉。另外,也分享一下我是用富途牛牛的Apps取得即時美股成交價格,排盤的價位,及事開市前的盤也好清楚。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 英股期權,開IB時會見到ASK & BID PRICE,
      通常我由ASK PRICE 開始SET, 成交唔到就減D, 一直減到成交到, OR 你自己既BOTTOM LINE
      有時如果成交唔到, 放係到, 過幾日又會成交到

      Delete