Friday, March 1, 2019

匯錢入IB -- Interactive Brokers 入金教學

匯錢入IB -- Interactive Brokers 入金教學

開了IB戶口, 入面當然要有錢才能進行買賣
IB 入錢可以選擇銀行過數, 或者寄支票

咁當然係銀行過數會比較方便, 以下係IB 如何入錢教學

首先, 當然要係IB 網頁先登入

首入後, 在MENU 選擇轉賬與支付




再選擇轉賬資金


第一次入錢要選擇下方新存款方式, 如果第一次SET 時有保存設定, 下次就可以在上方選擇己保存設定, 唔駛每次再入資料


然後入自己銀行料, 如銀行名, 戶口NO



如下方般填資料

最後, 就會列出IB 的銀行資料
按以下資料, 開自己銀行的EBANKING 就可以把錢轉入CITI BANK

要留意, 一開始時是有問入錢是什麼貨幣,
不同貨幣入錢的銀行資料是不一樣的
以下是入港幣的資料, 
其他如美金, 就要一開始選美金, 然會IB 會給你入美金的戶口資料
不要搞錯





因為IB 戶口是在CITI BANK
若用CITI BANK 轉錢, IB 好快就到
反之亦言
不過其他銀行的轉帳時間也可以接受

92 comments:

  1. 無知一問, citibank 電匯到IB 有額外收費嗎? 早上匯下午能收到嗎?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 銀行入錢到IB,OR IB匯錢去銀行都沒有收費
      Office Hour 內,可以即日收到,試過大約1小時就收到

      Delete
    2. 我在澳門經BOC匯款,到準備匯款時,銀行職員說這是收付人帳戶有問題,把我們嚇跑了。
      請問你們經哪些銀行匯款,請指教🙏

      Delete
    3. 我是用CIti Bank,用Ebanking 網上直接轉錢,沒有去銀行分店

      Delete
    4. 澳門有咩方法可以入錢落IB`點樣可以又快又平

      Delete
    5. 澳門的銀行沒有EBANKING 嗎? 在網上轉帳就可以了, 不同國家的銀行也可以的, 在IB 選存入資金時, 可以揀不同國家, 不同貨幣的

      Delete
  2. can you show how you set up payee in citibank for IB transfer? Thanks... Not sure how to use...

    ReplyDelete
    Replies
    1. You can set Citi Bank 3rd party, and enter the IB account. When you request transfer money fm band to IB, IB will display their bank account

      Delete
  3. 想請問如果用恒生戶口轉錢港幣入IB戶口,需要收手續費嗎?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 請教多一個問題
      剛開始申請IB戶口,如果唔想親身上IB辦公室攪手續的話,可以匯款1萬入IB帳戶,但我用恆生銀行揀匯款時入帳戶名稱時,佢預設可打英文字數唔夠打,如果用轉數快,好似只可經電話號碼或電郵先可以轉到數,宜家唔知點算好!!

      Delete
    2. 開戶口,若不親身上去, 還可以寄支票的

      ebanking 過數的話, 是戶口名, 還是戶口別名? 戶口名稱由頭開始打, 好像沒有這個問題, 不過最緊要戶口其他資料正確, 記得在remark 寫清楚你的ib 戶口名和戶口no

      Delete
    3. 已親身上去攪開戶了,多謝指教
      初次入錢除寄支票外,好似話可以用轉數快?

      Delete
    4. 第一次開戶時用支票, 之後是用銀行EBANKING 過數

      Delete
  4. 非常有趣的信息,谢谢你们。 非常有帮助我寻找一些合法的经纪人评论。

    ReplyDelete
  5. 啱啱開戶用渣打電匯過去收 咗$170手續費...
    仲要唔夠10,000 開唔到戶口要再電匯多次

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你是網上電匯過去ib嗎?
      我試過citi bank 和hsbc, 網上轉錢都不用手續費喎
      我是用網上ebanking 轉錢的, 你去銀行分行轉錢?

      Delete
    2. 我前幾日也用渣打網上電匯轉數70000, 銀行也收$170

      Delete
    3. 嘩, 因為我沒有渣打戶口, 所以沒有試過
      170元, 不少錢喎
      我本身用CITI BANK, 所以我知CITI BANK 是沒有收續費的
      聽朋友說, HSBC 都沒有手續費的
      其他銀行, 應該要問返銀行本身

      如果經常會轉錢入IB, 用其他不收手續費的銀行會比較化算

      Delete
    4. 請問citibank匯入”美金”去美國ib ac會收費嗎?

      Delete
    5. 我試過CITI BANK 入英鎊去IB, 沒有收費, 美金沒有試過

      Delete
    6. 請問你如何入英鎊?我在ib 手機app存款選擇只有港幣,美元及人民幣

      Delete
    7. 應該有好多貨幣可以選的, 你的交易權限有加上兌換外匯嗎?

      Delete
    8. CITI BANK 入英鎊去IB戶口請問是用了那個swift code? IB提供的swift code 在citi bank找不到。謝謝!

      Delete
  6. Hello, 如果你直接匯USD, 要手續費嗎?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 由IB 匯美金去其他銀行嗎? 這個我不清楚, IB 本身每月有一次FREE 提款, 但銀行有沒有手續費要問返個別銀行

      Delete
    2. 唔係呀...係美金直接匯去IB

      Delete
    3. IB 入錢係唔會收費的
      主要睇你間銀行匯錢有沒有收費

      Delete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. 請問用citibank電匯到IB時,IB的收款戶口是本地的citibank還是海外?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 如果入港幣, 係CITI BANK HK 戶口

      Delete
    2. 先多謝大大抽空回覆!!
      小弟剛開IB戶口,需要入錢到IB戶口
      我想用CITI HK戶口內的美元存款匯到IB HK戶口內,但喺CITI ebanking內轉的選項,唔清楚應該揀收款人類別係咩(例如︰本地/海外花旗銀行戶口)
      如揀海外戶口應選哪個目的地呢?因為美國都有好多個州選
      THX!!

      Delete
    3. 你首先要在IB 選DEPOSIT FUND 存入資金,
      選存入美金, 及金額
      然後IB 會給你銀行戶口資料
      這個戶口是美金專用, 戶口NO 是IB 給你的虛擬戶口NO, 有銀行資料, 你按住佢既指示係自己銀行EBANKING 入返就OK

      Delete
  9. 感謝你的教學, 清楚明白, 跟着做就成功開戶了
    另外想問, 當我下order做外匯轉換時, TWS prompt左個訊息話"Additional trading permissions are required to trade this contract." 但我之後去番 Setting->Account Setting -> Currency Conversion -> check "Global" , approve左後但仍然prompt果句出黎, 未知是否還要有什麼setting? 求賜教, 謝謝

    ReplyDelete
    Replies
    1. 應該是TRADING PERMISSION 有一個係外匯交易, 你可能沒有選?
      之後係TWS 有一個叫FX TRADER, 就可以係入面換其他貨幣

      Delete
    2. 先謝指教

      我原本在夜間已改設外匯的trading permissions做"Global" 而系統另一朝已更新了, 但原來並不表示真的已更新。 昨晚聯系客服佢叫我再耐心等待,終於今朝可以用到了

      Delete
  10. 可以直接匯美金到美國戶口,那麼做交易時就不用做兌換的動作?賜教

    ReplyDelete
    Replies
    1. 對, 你直接入美金到IB 戶口, 就可以直接用戶口內的美金買美元的東西, 不用另外做兌換動作

      Delete
  11. 我用online banking transfer錢, 無係description box到寫番自己個名同AC no., 會唔會transfer唔到? 求解答, 謝謝!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. IB 有ONLINE CHAT, 最好先和IB 聯絡, 不過正常來講IB 係可以認到, 但可能會長一點時間先可以見到

      Delete
  12. 你好,係IB借左JPY換HKD,之後想匯HKD入銀行户口,但係匯錢果到餘額為0.户口有USD同HKD.知道係咩原因嗎?謝謝

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你現在的槓桿率是多少呢? 槓桿率高有機會不能匯錢出來, 因為有MAINTAIN MARGIN 要求
      你是保證金戶口嗎?

      如果確定有餘額可以匯款, 但仍然不能匯出, 可以在IB 和CS 聯絡, 或者係MESSAGE CENTRE 提出問題

      Delete
  13. 我發現IB匯出美元到HSBC Hong Kong 要手續費. 是否有CITI BANK HK 就可以匯美元到IB 或IB 匯出美元 都不用手續費呢? 係就要開番個CITI BANK HK

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你可以睇下仲有銀行唔收費既
      我試過英鎊由CITI BANK 去IB 不用收費

      Delete
    2. 可否告知手續費多少? 如是ib美金過到HSB ?

      Delete
    3. 你要問返銀行, 因為是銀行收, 不是IB 收

      Delete
  14. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  15. 你好!請問,如果入加幣買美股,IB會唔會收嘎?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 加幣入IB, 如果你換成美元買美股, 就唔會收美元息
      如果你唔換美金, 保留加幣去買美股, 就係負美元, 就收美元息

      Delete
  16. what if my bank a/c is already Citi, will it be any direct transfer?

    ReplyDelete
    Replies
    1. From Citi Bank HK transfer which currency to IB?
      Actually you can transfer via Citi bank's ebanking. Following this blog's process, remember to select the currency at first, since the bank detail is different.

      Delete
  17. 請問我入左港紙去IB,如果想買美股,係咪要將錢轉美金?可以教下點轉嗎? Thanks

    ReplyDelete
    Replies
    1. 搵到你第2個post有教學~ https://novice-investment.blogspot.com/2019/06/interactive-brokers.html

      Delete
    2. 想買美元既東西, 你先換美金可以
      如果不先換美金就買左先, 咁就會負美金,
      你想幾時兌美元都得, 或一直負美金都無問題架, IB 會計返利息咁解

      Delete
  18. Great thanks for your information!
    I am trying to deposit money to IB from HSBC (sorry I am still using HSBC...)
    I am wondering what is "銀行賬戶別名"?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你改一個方便自己認既名, 可能係HSBC HK
      或者係MY BANK, 無所謂架,
      比自己認得入去邊個銀行戶口

      Delete
  19. 多謝分享,我是十分新手
    匯款時收款人戶口應該怎樣填?
    40806826U1234567?或是VAN?

    另外IB可以匯款至第三方銀行戶口嗎?謝謝

    ReplyDelete
    Replies
    1. 首先, 你要先在IB SET 存入資金
      跟住IB 會給你銀行資料, 戶口NO,
      你在自己既EBANKING 入返D 資料, 係REMARK 要入返戶口NO, UXXXX, 跟足指示就OK

      IB 匯款好似要跟戶口名, 我沒有試過匯去第三方戶口

      Delete
  20. 假設我開左IB港元戶口,請問如果我銀行有美金戶口,我可唔可以直接存美金入IB?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 可以呀, 你揀存入資金時要揀美元, 會直接給你存美元既銀行戶口

      Delete
  21. 你好,我都係用citi bank想ebanking過錢去IB,我係ib set左存款有戶口號碼,不過我係citi個ebanking到選轉賬應該要本地銀口定海外銀行?我試過選本地citi戶口 佢話入個號碼唔岩,其他我驚會收手續費未試過,請問你用邊個?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你入港幤去IB既話,揀本地非Citibank銀行就ok,另外用轉數快都得

      Delete
  22. 你好,我想問下我喺香港開既IB户口入面既USD,可唔可以直接提取到我名下既英國虛擬銀行?例如:Transferwize boarderless account, Revolut, Monzo(呢啲銀行入帳既client name全部都係同IB登記名字一樣既),同埋要咁做,首要條件係唔係先要去IB寫字樓做一次簽名?Thanks

    ReplyDelete
    Replies
    1. IB 戶口入面既錢, 唔同貨幣, 可以轉去唔同國家既銀行, 唔駛去IB 簽名, 不過要留意戶口既資幣, 如你要把USD 入英國虛擬銀行, 戶口係咪己經有美元戶口呢? 因為應該要入返同一貨幣戶口

      Delete
    2. 明白晒,唔該曬你呀��

      Delete
  23. 你好,請問係IB set入帳戶時,citibank只有006a/c,但我的是250a/c卻找不到,應如何處理?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你要揀250 CITIBANK (HONG KONG) LIMITED
      而006 CITIBANK, N.A 並唔係HK 用戶用的
      要揀啱銀行名

      Delete
  24. 你要揀250 CITIBANK (HONG KONG) LIMITED
    而006 CITIBANK, N.A 並唔係HK 用戶用的
    要揀啱銀行名

    ReplyDelete
  25. 我已開了戶口,也入了HKD10000,當我想再入錢去IB時,我一時手快,用了在銀行ebanking 上次入HKD10000時記錄了的戶口資料,沒有先在IB選擇滙款,會有問題嗎?謝謝解答

    ReplyDelete
    Replies
    1. 即你己在EBANKING 把錢轉去IB, 但還沒有通知IB? 事後有補回嗎?

      聽說(我沒有試過) IB 是可以認回你的資金, 存入正確戶口的, 但你最好在IB 補回存入資金這個動作, 再用MESSAGE 通知一下IB, 會比較有保障

      Delete
  26. 你好, 我也想開IB戶口, 但我見大家申請IB時都係用香港戶口,請問我可否用REVOLUT黎開戶嗎?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 開戶口要提交ID, 你諗住用Revolut 既目的咩? 開非IB HK 的IB LLC 戶口?
      若你的目的是這樣, 你首先, 要有外國護照或居民身份, 加外國地址才可以,
      並不關你用哪一個國家的銀行戶口的

      IB 不會理你你入錢或提款用哪一個銀行, 亦唔會影响你開的戶口是IB HK 或IB LLC, 只要你提交的個人資料是香港, 地址是香港, 你的IB 戶口就是IB HK

      Delete
  27. 你好, 想請教下如果想naked short美股期權? 有冇最低資產或者月收入要求?
    同埋開戶果陣係咪要開margin戶口先可以有權限玩呢D derivatives?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你想nake short 美股, 係諗住戶口唔夠錢接SP, 或無貨做SC 嗎?
      請小心注意風險

      IB 開戶, 沒有收入要求, 最低應該要10000開戶
      開戶時, 可以揀現金戶口或MARGIN 戶口, 而要做期權, 要先開美股期權

      Delete
  28. 想請問我見我係可以買多過自己資產的價格股票。例如我有一萬,我係可以用一萬三千蚊既股票。想請教個3千蚊係點計?利息?日結?月結?有勞

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你用IB 的話, 開MARGIN 係可以用10000 買13000 既股票
      你借左IB 3000 蚊, IB 係每日計, 然後每個月係戶口扣

      假設你供左3000, 即-3000 中, 咁你到月尾時, 就變左-30010 <-- 假設利息係10

      詳細, 你可以睇返呢篇
      https://novice-investment.blogspot.com/2019/03/interactive-brokers.html

      Delete
    2. 多謝你的解答。甘如果我即日借,即日還。都當我一個月計?還其是3.5%已經係一日息。如果我負數即日變回正數,又如何計算?

      Delete
    3. 每日結算, 然後月尾一次過同你收
      因為其實每日個數都未必一樣嘛, 所以每日既息都唔同, 一個月同你收一次

      Delete
  29. 你好!請問用HSB入錢到IB及由IB轉錢到HSB,每日及每次有冇上限?電匯係唔係冇手續費?Thanks

    ReplyDelete
    Replies
    1. HSBC 入錢去IB , 要睇返你既E BANKING SETTING 有沒有設上限
      IB 轉錢去HSBC, 只要你戶口夠錢, 上限應該是100萬, 再高D 要SET 返

      電匯, 由IB 提款, 每月一次FREE
      由HSBC 入IB, 就睇返銀行有沒有收費

      Delete
  30. 你好!我見到網上畫匯款費用電匯入金IB會收取1%的手續費,真係1%?好貴窩...轉10萬無左1000...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我用的銀行, 網上轉錢去IB 並沒有任何收費呀
      , 你用哪一間銀行?

      Delete
    2. 上網見到呢個,可能呢個網吳正確?

      電匯存款⁵
      美元:1%(最低收費 50 美元)
      港元:1%(最低收 400 美元)

      https://transferwise.com/zh-hk/blog/open-interactive-brokers-account

      Delete
  31. 請教一下, 如果我有港股存倉可做抵押, 想借美元並提款, 因為 IB 介面都是以 負數作為融資計價的, 我是直接按美元提款令我得到美元融資所得現金嗎? 謝謝...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我只有想到先把用港元融資買入美元, 然後提走美元, 再 USD.HKD 買入港元補回港元, 令自己美元負債, 好像多了兩次的外匯買賣, 但不知還有沒有更直接的方法... 好像在戶口沒有足夠數額是不能提款的...

      Delete
  32. 可以由滙豐電滙人民幣去IB account嗎?有冇特別地方要注意? thanks

    ReplyDelete
  33. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  34. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete