Tuesday, April 28, 2020

IB 實用教學 -- 如何在IB 提款 (IB 出金指南)

IB 實用教學 -- 如何在IB 提款 (IB 出金指南)

係IB 買賣完股票之後,
IB 內既NAV 多左DD
咁梗係要拎返D 出黎洗下
唔係點FEEL 到D 錢真係入左袋呢

唔知你地試過提款未呢??

第一步, 在網頁版開IB 的網址, 然後LOGIN

然後, 在MENU 選

轉帳與支付





































跟住, 再揀轉帳資金 (想存入股票, 可以係呢到揀轉帳寸頭)






































再選取款














首先, 要先選貨幣
再選取款方法

取款方法有兩種
電子取款 GIRO/ACH, 由申請到銀行收到錢, 大約要2日
銀行電匯, WIRE, 如果係OFFICE HOUR 申請, 即日就可以收到錢

兩者都係一個月有一次免費提款,
之後就要收錢, 大約HKD100?? 忘了, 因為好少機會用到

如果你想每月IB 自動提款, 感覺好似出糧咁
可以先設定電子取款, 每月一次
萬一當月需要再提款多一次, 就可以用銀行電匯, 即日再收錢



當然要輸入銀行資料啦, 還有要為這個取款戶口設定一個代號, 可以係銀行簡寫
之後若你要提款去不同銀行, 就比較容易揀需要既戶口資料了

銀行戶口名要和IB 戶口申請人既名一樣,



最後, 選擇要提款的金額
分為
可提取現金 (含保證金貸款) 和 (不含保證金貸款)
分別在於前者想提取的貨幣, 在戶口內有多少現金
後者是整個戶口可以提款多少, 連同MARGIN 額計, 即就算戶口是負HKD, 都可以提款的金額

最後, 會問你是否定期轉帳,
如果想每月提款, 就可以選這個, 可以選擇每月提款日期

留意, 因為IB 每月有一次免費, 而若遇著假日, IB 會提早幫你取款
所以如果你揀每月一日, 而當日係假期, 咁IB 會在之前的WORKING DAY 幫你取款
咁就變左你係之前一個月取款2次
IB 就要收你手續費了




未試過取款既話, 快D 試下啦











52 comments:

  1. 所以如果你揀每月一日, 而當日係假期, 咁IB 會在之前的WORKING DAY 幫你取款
    咁就變左你係之前一個月取款2次
    IB 就要收你手續費了

    <-- 即是不要揀1號, 謝謝

    ReplyDelete
    Replies
    1. 通常安全計, 我就揀3號或5號
      如果2號係星期日, 咪會上月最後一日做轉帳, 都會係上一個月提款2次囉

      Delete
    2. 如果將來有機會每月提款, 我會set 15號

      Delete
    3. 我之前就係SET 15 號, 但老公話通常乜咭乜數係月頭找, 所以後尾改做5號

      Delete
    4. 呢樣都提埋, 好細心呀!

      Delete
  2. GIRO/ACH 唔使手續費嗎?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 每月第一次免費, 第二次先要收錢
      所以最抵係GIRO 提一次, WIRE 提一次, 咁就有2次提款免費了

      Delete
    2. 係咪即係每月其實有2個免提的機會?
      1個係GIRO/ACH,一1個係銀行電匯?

      Delete
  3. hello, 還是不太明白:可提取現金 (含保證金貸款) 和 (不含保證金貸款)的分別,含保證金貸款是否我借了的錢都提取??就是說之後要還??

    ReplyDelete
    Replies
    1. 如果你有問IB 借錢, 如本身是負HKD, 你一樣可以提HKD 出來的,
      只不過槓桿率會升高, 這就 (含保證金貸款)
      IB 不會要求你還錢, 只是會計利息

      Delete
  4. 可以提美元嗎?

    ReplyDelete
  5. 請問有冇試過IB提美金到citibank嗎? 我試提USD200, 但citibank收款少左USD8, 我想知自己邊part出錯。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我只試過提HKD & GBP, 沒有試過USD,
      你試一下開一個TICKET 問IB 客服 是不是有哪一個部份選錯了

      以及問CITI BANK, 是不是CITI BANK 收了手續費

      Delete
    2. 我見其他網站:每个月第一笔出金免费(但是如果有中转银行,可能会被收取中转银行手续费),后续每笔出金约9美金/笔手续费 <= 你會否已經用左每個月quota?

      Delete
  6. 想請教一下,小弟剛才在IBHK兌了一些美金,但在提款頁面卻未有那筆美金,這是正常的嗎?那麼通常兌了後要等多少天才可以提款呢?謝謝你!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 提款時, 美金的可提取現金, 不包含保證部份還沒有看到你兌換的金額嗎?
      你確定戶口己兌換好美金吧?

      我沒有試過即日兌換, 提款, 所以不肯定要多少天才可以提款, 但若一天後還沒有看到, 請開ticket 問客服那邊
      另外, 你在網頁登入時, 都可以看到戶口資料, 有看到美元存款金額嗎?

      Delete
  7. 用GIRO/ACH 需要係美國戶口嗎?
    我幾日都收唔到錢, 但銀行資料無入錯

    ReplyDelete
    Replies
    1. 不用呀, 用香港銀行戶口便可以, 提存都可以是港幣, 美金, 英鎊等,
      你的銀行戶口有不同貨幣的戶口便可以了

      Delete
  8. 我剛才嘗試用IB_HK提取USD至Citibank_HK,但IB頁面需要我揀Correspondent Bank, 我都其實揀好架啦, 但我諗緊,即係個總費用 = IB出金費用 (每個月免費1次) + Correspondent Bank (聽講20USD/次) + Citibank_HK入金費用 (打過去問, 係0)?

    有無人試過?請指教!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 漏左講, 上述提取是用 bank wire,因為提取USD無GIRO揀...而ACH應該要美國境內先得...

      有錯請糾正!

      Delete
    2. 第一部份, 第三部份, 正確,
      中間correspondent bank收多少, 不肯定, 我之前試好似唔駛手續費, 但太耐了, 不肯定

      Delete
  9. 請問如果用嗰兩個途徑將港元由IB 戶口轉返去hsbc, hsbc會收手續費嗎?

    ReplyDelete
  10. 你好, 我想請教一下:

    1) 我開左IB戶口, 但未入錢落去, 比如我轉港紙50000元過去, 按佢地的匯率兌左英鎊 (例: 10.145元->1英鎊, 換左4928英鎊), 如果我想匯返去香港的HSBC匯豐, 係咪都可以全數拿番? 會否扣起左1萬美元等額的最低存款額在戶口內? THANKS

    ReplyDelete
    Replies
    1. 即你諗住IB 戶口一蚊都唔留低??
      我沒有試過全數提款呀, 開IB 不是為了兌外幣吧
      我只知, 若戶口資產少過某一個額, 會收手續費

      Delete
  11. hello,我想知道可提取現金 (含保證金貸款) 和 (不含保證金貸款)的分別?
    因為我ib帳戶有86k,沒有任何頭寸,但係佢顯示可提取現金 (含保證金貸款) 得:80k,可提取現金 (不含保證金貸款) 得:22.86;咁即係我唔可以拎曬啲錢出黎?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你戶口什麼資產都沒有, 只有現金86K?
      現金的貨幣, 和想提取的貨幣是一樣的?

      含保證金的金額, 是你可以提取的最大金額, 包括MARGIN 的
      不含保證金, 就即純現金金額, 不括保MARGIN
      所以, 含保證金的可提款金額, 是會比不含保證金高的

      Delete
  12. 你好, 我想請教一下: 經GIRO HKD Bank Account number 規定9個位,但香港戶口有10至12個位,點解決?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我2隻都試過, 應該是沒有問題的呀

      Delete
    2. Thanks ! 已經成功匯款,但係另一點今日確認,一個月只有一次提款免費(無論系WIRED定係GIRO/ACH),第二次就要收錢。

      Delete
    3. 真的嗎??? 我一直以為每樣一次, 因為我還真的沒有試過一個月提款2次

      Delete
    4. 是的,可參考以下IB收費表:

      https://www1.interactivebrokers.com/en/index.php?f=14718

      Delete
  13. 感謝版主的分享。我想問一下:我今早IB入金失敗了,應該是Receiving Party的問題,我想問我這個月免費一次出金Quota是否沒了(哭)?

    ReplyDelete
    Replies
    1. (字誤)*今早IB出金失敗了

      Delete
    2. 每個月有一次免費的電匯 或GIRO (每樣一次, 即一共可以免費提款2次), 若你失敗的那次是用電匯, 現在再試GIRO 便OK (反而亦言), 小心不要選錯

      Delete
  14. 請教一下, IB 取款GBP至CITI HK, 一般需要多久時間? HKD的我見即日也可以, 但GBP目前已經第三天也未見, 加上取款過程要填代理銀行, 不知是不是這個問題...謝謝

    ReplyDelete
  15. 我呢幾日用IB唱左美金
    發現我可以攞港幣出黎

    但美金就算用 link bank account
    同 bank wire 都攞唔到錢出黎
    佢可提款金額係0
    但港幣可以攞到

    想問下ib 唱左美金
    係唔係要等幾日先可以出金?

    ReplyDelete
  16. 請教一下 我用ACH 裡面要填九位數字的銀行帳戶 請問這個是FPS的號碼嗎 (也是九位數字)
    我看我的香港中銀的銀行帳號 有14位數 所以不太清楚怎麼填

    ReplyDelete
    Replies
    1. 現在IB 也可以用FPS 呀
      你直接選用FPS 便OK 了


      Delete
    2. FPS是入钱用吧?出钱我选当地电子转账取款时银行账户号码9位数字,我渣打银行账户号码11位不知怎么填.

      Delete
  17. 想問一下IB用FPS出金 第2次 佢咁寫 係收95定8 or 95+8 ?
    港幣 電匯 95.00 BACS/GIRO/ACH/EFT/SEPA 8.00


    ReplyDelete
  18. 你好!我在IB 兌換了£4000,為什麼可提款只是£3736?我看不到£264放在哪裏

    ReplyDelete
  19. 你好!想問吓我第一次set取款,最後一欄要填用戶名及密碼,我入左登入ib時既名同密碼,但我試左幾次都話我錯,唔知點解?

    ReplyDelete
  20. 請開新瀏覽器,由官網登入,到你填入登入名和密碼後,會有一次性短訊到你手機,按入短訊,在ib短訊中再入一次登入密碼。
    如果錯過短訊,或失敗,按同一頁面

    ReplyDelete
  21. 左下角藍色,頁面會出現 6 位數字挑戰碼,在手機開 ib apps ,輸入登入密碼和上面 6 位數字,在 apps 會生成 8 位數字回應碼,再在電腦瀏覽器輸入 8 位數字。
    再失敗,打電話等客服答,唔好收線,請客服逐步指引。

    ReplyDelete
  22. 左下角藍色,即係收不到短訊。

    ReplyDelete