Monday, July 1, 2019

19年6月股票倉

19年6月股票倉

又到每月一次股票倉月結
睇住下面呢個股票表越來越長
開始覺得要分開唔同類別

首先講債卷,今月沒有入貨,債卷始終唔係咁熟,要搵新債卷有難度,抄功課比較簡單
風中追風兄剛巧昨天有新文入了新債卷,我會留意下
尤其對監獄債卷好有興趣

優先股方面
6月加碼了DKT,6月尾除淨派息
RILYZ 也有加注
新加了GFNSL
如果DKT 價格回落,我會再加碼

美股方面
GOF價格開始企穩,但今年派息有ROC,雖然派息沒有減少,但又未想增持,先觀察
AGNC價格在16.xx上落,現價息率近8% (己扣除30%股息稅),而且每月派息,我SET了比現在低的價格,睇下有無機會入多少少
SNH,近來在7.9x~8.4左右上落,我在8元加碼,SET了8.4 出部份貨,睇下有無機會平手離場,現價跌至5里,不算吸引
NRZ,今月新加入的房托系列,希望有時間再分享詳細資料

港股方面今月沒有變動,只有建行被CALL走
反正當日SP就只想賺權金,雖然唔介意接貨,
但被CALL走了,錢就可以放在其他地方,KEEP住SP 就好了

新加玻REITS 在6月變化比較大
由5月時只有4隻,
到今日己有7隻
整個6月新加玻REITS升勢凌厲
有兩隻升幅達10%
Mapletree 果然係勁
暫時我會每月1號加碼RW0U,再想想有哪一隻適合加碼

英股仍然在捱打階段,
6月新加了NRR和SSE
又加碼了BLND
現在是儲貨期
希望過了今年政局和脫歐的亂局,
下年英鎊和英股會重新有動力向上

現在整個組合非常分散
每項都不超過7%
我還未找到一項是有信心重倉
不過現在每月收息頗平均
收到既息就再投入
希望可以儲大整個組合





No comments:

Post a Comment