Friday, March 6, 2020

IB 實用教學 -- 萬一股巿大跌, 爆倉前, 如何設定IB 先賣出什麼資產, 留什麼資產

IB 實用教學 -- 萬一股巿大跌, 爆倉前, 如何設定IB 先賣出什麼資產, 留什麼資產

近2星期, 股巿非常波動
如果本身槓桿率低,
自然可以安心坐貨

不過如果槓桿率高
萬一股巿大跌
MAINTAIN MARGIN 比NAV 高的話,
IB 會自動賣出流動性高既資產先
如果唔想IB 亂咁賣出自己既資產
其實最安全做法係KEEP MONITOR 自己既IB 倉
見到NAV 低得多, 己接近MAINTAIN MARGIN
一係入錢去IB
一係自己先揀資產賣出, 以保持MAINTAIN MARGIN 比NAV 低,
而且在股巿波動時,
更要預留多一點空間
誰也不知道還要跌多久

另一方面
亦可以在IB SET 哪一項資產最後賣出

首先, 在IB TWS 內選ACCOUNT, 再揀ACCOUNT WINDOW


然後, 看PORTFOLIO 這部份,
會列出你所有資產
如果從沒有理會過, 最後一項LIQUIDATE LAST 應該會部都是NO




先選你最唔想揀出既資產, 再揀 Portfolio, --> Set Liquidate Last

咁你就會睇到 Liquidate Last 變成YES

希望大家SET 完用唔著啦

22 comments:

  1. 謝師姐。愈來愈係入貨好時機,但手頭倉位七七八八,唔敢入。不得不承認自己始終係散戶,唔係股神。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 諗住每月收幾多股息就買多少,
      每月買少少咁囉

      Delete
  2. 多謝師姐提醒,我都希望唔會用到啦。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大家咁話, 呢排股巿太大起大落, 祝大家好運

      Delete
  3. 非常有用的文章, 我都希望我用唔著

    ReplyDelete
  4. 最近的確波動好大,十年一遇,大家坐穩

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無錯, 日日過山車咁
      我都減槓桿, 等巿場回復平靜先

      Delete
  5. 多謝你既介紹。睇你個BLOG學到好多野,我連個SPREADSHEET都係學你 :P

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. 師姐但我剛剛想set時,唔知點解佢唔俾我按set liquidate last 呢個位

      Delete
    2. 你是先選資產, 再選Portfolio 內的set liquidate last 嗎?

      Delete
  7. 請問新加坡CLR這隻reits ETF, 股息會扣稅嗎?我理解這是ETF, 不是Reits, 不肯定有無稅?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 這個是ETF, 但我聽說是不用扣稅的, 可以看以下這篇, 留言有提到

      http://laxinvest.blogspot.com/2018/07/ib2018.html

      Delete