Friday, March 13, 2020

輸錢皆因嬴錢起

輸錢皆因嬴錢起

由2月頭開始, 英股開始下跌
港股就由去年己經開始跌
到3月, 整個環球股巿都在跌
整個倉己經跌到散晒

最慘, 係之前開左D遠期SP
開SP 時己經SET 頗低價, 呢個價其實係自己覺得入貨無問題
可放心持有既價位

但當股巿大跌
所以股價都跌扒扒扒時
SP 價錢會升到異常既高,
會把整個倉既EX LIQ 拖低晒
唯一可以做, 就係平倉, 而且要用幾倍, 甚至10倍價錢去平倉
結果呢, 為平SP 而賣股票
搞完一輪, 無錢落袋, 但NAV 跌晒

去年賺既, 一個月輸突

真心體會到SP 賺粒糖, 輸間廠
經過今次教訓
遠期SP 真係玩唔過
無人有水晶球預計到一年後, 半年後會發生咩事
就算我SET 既價幾合理, 幾抵,
跌緊時根本咩都做唔到, 只可以合上眼平左佢
但明知捱到到期, 可能己經升返上去

近期SP 呢, 之前賺唔少, 呢一兩個月開既, 仲收有錢賺下, 但都未夠補貼遠期
而且在跌巿之前
日日都要望住, 心血少D 都唔掂
係巿況咁波動既情況,
我現在唯有一動不如一靜
SP 暫時擺係到
3月, 4月, 5月, 7月, 11月, 12 月都有
3月的, 以今日股巿升計, 應該可以唔駛接
萬一有一兩隻要接, 暫時仲頂得住, 立即SC 出去, 可以降低MAINTAIN MARGIN
4, 5 月有D 危, 不過都係大型股, 明明我係想接貨先做SP
如果到時仲有錢接, 就接吧

年尾既, 年尾先算了
到時聽天尤命

係全球股巿咁波動之下
上星期, 今星期加碼的
一跌再跌
唯一有少少安慰既, 係每星期都有平倉一部份
現在買入價比我平倉時更平
但如果我更有遠見
明知武漢肺炎嚴重,
己經去到意大利時, 第一時間應該先平晒所有英股, 英股期權
之後應該平晒所以美股, 新加坡股
我唔應該心存僥倖

現在手上既EX LIQ 又比SP 壓住
又擔心股巿才開下跌, 唔知仲要跌幾耐
係巿場恐慌既時圖,
公司報表己經不能反映到股價之中,
因為投資者己經在不問價脫手
希望我個倉可以捱得住

祝大家好運









44 comments:

  1. 我都失去了今年頭2個月和去年全年賺的,唉。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 祝大家好運, 捱過這一疫, 捱得過, 股價終回向上

      Delete
  2. 美股 SP 接貨一次要接 100股,如果係好大只的 TSLA,AAPL,都可以先 GG 一大半了

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實就算細細隻, SP 多幾張咪一樣死得

      Delete
    2. 我 SC/SP TSLA 但極價外,收少少。轉佢唔到價,收期權金。今次有排跌...

      Delete
    3. 巿好時, TSLA 勁升, 現在油價又跌, TSLA 可能有排先回升

      Delete
  3. 我都晚晚都搬錢去保倉,一係睇出左d貨去减桿杆,瞓都瞓唔好。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係, 呢排真係訓得唔好, 精神差左
      好影响心情

      Delete
    2. 我都一樣晚晚睇住訓得好差,幸好想學買option 但未出手,唔係死左都唔知咩事 ...

      Delete
    3. 幸好你未出手, 呢排OPTION 極難玩, 遠期SP 價可以十倍咁升

      Delete
  4. 我sp都出過事,好彩最尾平手走晒然後就無再玩,我既理念好簡單但當發生左之後原來會亂晒,比如匯控60蚊時sp12月時的50蚊行使價,但原來跌起上黎幾日就到,到左就仲大獲,期權金急升,同時間又鎖死左啲流動資金唔可以掃平貨驚再夾要補倉或斬倉。。到時真係得個吉,你經歷過既相信好多玩權既人都試過,我現在就變得保守啲。。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 對, 當大巿急跌時, 可以幾日跌十幾廿%, 完全反應唔切
      現在仲有D 期權係到, 平又唔係, 唔平又唔係

      Delete
    2. 完全身同感受,SP諗住買下個月優質股平貨,点知一個星期內,波幅大上大落,margin 忽然到了非常危險水平。正股差不多到了SP行使價,自己都願意接貨,但SP要下月才到期,所以被迫平倉,重要跌錢。真不好受

      Delete
    3. 師姐, 現時保命要緊. 留得青山在, 那怕無柴燒. 壯士斷臂, 之後先有buying power再去入平貨. 喺仲有餘地時唔斬, 可能之後就係無得選擇咁迫住斬了. 祝好運.

      B

      Delete
    4. 唉, 己經斷左唔少SP, 剩下3張遠期英股SP
      現在英股己經在高位跌一半
      暫時呢兩星期上上落落,
      現在希望唔再大跌, 捱到年尾

      Delete
  5. 做bull spread, bear spread對沖下,唔一定會死哂既

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢樣野唔識玩, 係咩黎架?

      Delete
    2. 落多張long put,對沖返short put

      Delete
    3. 如果睇返個股升,仲可以用草船借箭,同價位SP+LC,再補返低小小價位既LP,輸盡都係SP-LP既價位。

      Delete
  6. 我倉位都蟹在好多貨,當交學費吧
    如果最後損失不太大,今次事件反而是寶貴一課,

    ReplyDelete
    Replies
    1. 全球股巿狂跌下, 大部份股票都是蟹
      損失不大己經好好

      Delete
  7. 因為槓桿+買垃圾債,我一個月內將多年買股票賺到的嘔返晒出黎。上兩年建倉時都唔覺,在急跌時先知有啲垃圾債根本搵唔到買家,要打六七折先有人肯收呢。

    雖然長期個權金好似好吸引,但SC 都算,SP 唔敢做咁遠始終一嘢急跌就好煩。雖然可以無限延時,一格一格咁用低少少的價 roll 落去,但roll 下roll 下好易發現個價差已經蝕死呢。

    上個星期幾乎晚晚到美股收市先瞓,而家手上無槓桿攬住堆債同啲公司鬥長命。真係睇好的話都只係敢用少少錢買幾張LC 暫時唔敢咁進取呢!

    P.S. 我好擔心侵侵如果確診的話個市會點...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我覺得侵侵中都唔會公佈, 會秘密醫 :)

      公司債, 如果有信心公司唔執笠, 公司又無大問題, 你又己經無槓桿, 債價最終會回到股災前

      遠期SP 遇著環球大跌巿真係好難玩
      現在手上剩下的, 唯有同佢鬥長命, 因為現在要平倉係天價, 等到年尾, 希望股價回返一點, 時價值又細返, 到時再決定平定接

      Delete
  8. 一般來說short期權單邊好危險,除非底子好厚fully cover成個notional,否則應該要做多一邊對沖

    ReplyDelete
    Replies
    1. 開SP 個刻夠錢入貨, 但遠期SP 價急升時, 要拎錢平倉係天價
      總之受了教訓, 下次唔會再做遠期了

      Delete
  9. SP小弟都中招,唯一方法,賣出去,SC不是好方法

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都認同。因為當波幅突然變大時,如果股票急跌,SC都會係輸錢,就算唔係都賺好少

      Delete
    2. 你意思係接貨後立即賣出去??
      呢個不失為止蝕既好方法, 尤其現在望唔到幾時見底
      可惜我仲有堆遠期

      Delete
  10. 同你一樣都係SP 中招,中一大堆....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 今次股巿暴跌, 所有SP 全部慘蝕
      唯有希望時間慢慢過

      Delete
  11. 可以試下咁,如果遠期輸到瞓街,可以轉即月價內sc,咁就唔會不斷輸,但真係豪賭,佢大夾你一樣痛苦,但向下既壓力會細左,之不過,呢種上落都隨時死既賭局,你有心力先好挑戰

    ReplyDelete
    Replies
    1. 己經做緊今月SC 了
      睇個勢, 暫時SC 好安全, SP 現在有即月, 和年尾
      年尾既, 唔諗住理佢, 因為試過想平倉, 無價開, IB 唔受我玩
      即月英股, 好大機會要接, 我應該最後一日睇下平倉定接
      接其實唔係問題, 個價位都算低, 可以守, 問題係, IB 會唔會比我接, 如果IB 比我接, 我咪做即月同價SC, 叫做補貼下囉

      Delete
  12. 終於平左大部分英股,留番美垃圾債。nav 只剩4成,最终輸4成都還神。每日都俾人打一身咁,只好同自已講錢財身外物,食幾多整定嘅。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 英股STRIKE PRICE 本身好闊, 好似BATS 咁, 2600 就到2800,
      我都平左大部份英股, 只剩下3個遠期, 同即月
      即月要平要接都係差不多, 接完就SC 出去,
      遠期, 我試過MARKET PRICE 平倉都唔得, 焗住坐

      Delete
  13. 今次真的上左一課,交左學費
    我也是英國 Reits SP中左招
    最後見唔對路平左先

    事情出現突然,
    本來是來用 SP 接到心儀股票
    但竟然穿曬歷史低位

    學到了就萛是好的股票,
    就萛開始下跌,也要忍耐在好的時間才入貨,
    而好的時間就應該是有明顯轉勢訊號才入貨
    唔急在一時,因為是可以無底的。

    因股票回到原有價值,
    我們也可能輸了時間價,可能是3,5,7年

    另外,在大跌市下,
    也應該做對沖買個Long Put
    或者買個反ETF
    師兄師姐有冇更好的對沖方法?

    感謝



    ReplyDelete
    Replies
    1. 我同你經歷差不多,我自己諗到3個方法,目的都係將delta變去趨向0.第一個方法做LP, 但要攞錢出來,第二個方法,做SC, 但有可能比個市夾死,第三個方法,平左個SP,立即認輸蝕錢。最後我選擇第三個方法,夜晚可以安睡。

      Delete
    2. 平左SP 其實係好簡單做法, 可以安心睡, 立即輸錢有數得計
      英股暫時無之前跌得咁急, 希望捱得過

      Delete
  14. 我也SP受害者,但我不是short遠期而是即月或下月。我一般會short 7%以上,例如二月尾SP 1928,行使價$34,當時正股是$40.x。價外15%,權金相對少,所以我Short嘅量大d,只係為左賺果幾百蚊。依家中晒伏,即月仲有14張合約入晒價未平倉,另有兩張即月都危危乎。按金水平一度失守。
    想請教係咪平倉認輸穩陣過轉倉?

    謝謝!
    CY

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實轉倉, 都只係先平倉, 再開倉
      睇下你想開即月定下個月, 目標價SET 多少
      以現在股巿咁弱
      無人估到下個月個巿咩環境
      但我估疫情一日未好返, 都唔會大升, 最多上落巿, 或者仲會向下沉
      如果你唔想以行使價接貨, 你都要先平倉, 再計算一下自己能力, 睇下之後點做

      Delete
  15. 請問IB買外幣係咪要以10萬計,我曾試吓2萬港元兌日元(因諗住日後用來去旅行),IB唔俾呢!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 低過25000, 個RATE 會高D, 不過應該都可以兌換的

      Delete
    2. 可以啊,唔好用平時交易外匯果個界面,手機APP MENU有個位俾你換

      Delete