Sunday, October 6, 2019

19年9月股票倉

19年9月股票倉

話咁快又到10月
香港一片愁雲慘霧
短期內都沒有消退的可能
我估計, 短期內可能還會惡化下去
為什麼政治問題不政治解決呢?


先說債券
繼8月有RCII & HTZ 被贖回
10 月1 到JCP 到期
所以9月債券新增了
GEO的另一檔
還有WPG, CBL, CTL & HTZ
債券的數目增加至10隻
不過債券佔整個倉的數目仍然有點低
希望債券的比重可以佔3成


優先股9月沒有大動作
主要是價錢有點貴
不吸引

美股新增了巿政債PML & NZF
主要貪佢每月派息,價錢又比較穩定
可以增加現金流

DIS & AMZN 純粹因為sp 接了貨
已sc 出去
到價就會放走
尤其amzn 完全不派息
不是我杯茶

港股基本上係無眼睇
其實今年中開始已沒有再買入任何股票
不過股價一直向下沉
已錯過今年最佳賣出時間
因為息率還算不錯
仍在考慮應該完全放掉, 還是等收息

新加玻reits 回報不錯
不論是股價還是股息都平穩增長
之前每月都有加碼RW0U
但因為香港近日情況, 9月已沒有加碼
反而加碼左ND8U


英股係9月全面上升
已錯過今年最佳入巿時間
但係脫歐仲未搞掂之際
會睇下有邊隻價啱可以入


10月展望
希望香港可以找到一條出路
我唔覺得呢條反蒙面法可以令香港人平息
反而激起更大反抗
如果6月時肯真撒回, 而唔係語言藝術的所謂暫緩
整件事已平息
現在把香港推入深淵
真係唔知點收科

港股無眼睇
反正我既港股只佔不足10%
未來都會集中固定收益, 包括債券和優先股
reits 也會keep 住買入









12 comments:

  1. 請問, 美國傻先股及ETD, 系邊度方便搵? thanks!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 優先股list
      http://www.quantumonline.com/listwipo.cfm?type=AllPfds&RequestTimeout=60

      Delete
  2. 請問你股票/債券/優先股等的選股心得是什麼?

    THX

    ReplyDelete
    Replies
    1. 財務穩健, 公司有錢賺, 息口不能太低, 至少有5里以上

      Delete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. 初心師兄/姐你好,謝謝你無私的分享!我也想好好整理一下自己的組合,不過我的excel程度真的很低,今天嘗試了半天也弄不好,冒昧請問下可否給我你的格式給我作範本使用嗎?感激

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. mywaytoh@gmail.com
      謝謝你!太感謝你了!

      Delete
    2. 如果可以 我都貪心想要template, 😊
      唔該哂
      fatken08xp@yahoo.com.hk

      Delete
  6. 今天第一次無意中看到你的blog, 無私分享自己的經歷
    非常欣賞 表示支持

    ReplyDelete