Sunday, October 6, 2019

19年9月期權倉

19年9月期權倉

9月期權list 超級長
因為美股每個星期都有期權結算
spy 更是逢一三五都有
比港股期權更容易預計

我的䇿略是只做每星期的期權
到期又再做下一星期
價位就要睇返半年低位多少, 一個月高低幾多
再睇下set 邊個目標價

9月尾美股跌
結果就接左amzn 和 dis
其實dis 到收巿時係高過130
但都被行使了
其實即時賣出去都唔會蝕
不過我情願開sc 135
真係升到135, 我樂意出貨
升唔到嘛, 我又再做下星期

amzn 就早兩日就知應該會接
而且星期五仲越跌越多
其實再上星期我只係set 1740
唉, 之後set 1770 實在是有點進取
下次真的情願收少d 期權金, 都不能把目標價set 太高




8 comments:

  1. 初心你好,路過貴境,打個招呼!

    你真的做很多short put 啊!倉位很大呢!看見你也有投資英國市場,你對那邊市場熟悉嗎?請問如何選擇當地股票,我也有留意LAND

    另外,你有set期權金每次最少收多少%才值得做嗎?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 揀大型股, 即指數成份股, 而且派息息率不錯的

      如果是美股期權, 因為一星期做一次, 所以沒有特別說要最少收多少見 才值得做(至少期權金要比佣金多10倍以上吧, 期權金少於100美金的我就唔做了), 因為期權金越高, 代表接貨機會越高, 所以揀邊個價位做目標價就影响到可以收幾多
      如果股巿升緊, 咁set 高少少目標價, 希望佢keep 住升, 期權就可以袋晒, 但一跌就要接貨, 好似隻amazon 咁, set 低d 咪接貨機會細, 主要睇你自已對接貨的信心有幾高。如果目標價你接都覺得ok 就可以, 如果明知自已唔夠錢接貨, 就唔會做sp 了

      Delete
  2. 初心姐勁!
    我仲未識期權, IB TRADING PERMISSION 都未開, 遲D要去老闆you tube channel 學下先。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 先去皮老闆到學下基金野先, 然後先試一下, 記得老闆的金句
      有錢先好做sp, 有貨先好做sc

      Delete
  3. 你好呀 我岩岩都加入左IB行列
    有樣野想請問一下
    你1770接左貨買AMZN,係咪一定要用17萬7千(1770X100股)去入貨? 咁咪好大銀碼?? 定還是有另一些方法處理?

    感激你賜教

    ReplyDelete
    Replies
    1. 對,接一手AMZN 要十七萬幾美金
      如果你唔想接, 一係唔好揀AMZN 既期權, 一係係到期前平左佢

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete