Saturday, February 1, 2020

英國指數基金 UK ETF

英國指數基金 UK ETF

研究過英國個股,
開始留意下UK STOCK ETF

上網做下功課
英國股巿既ETF 大致分三類
第一類, 係富時100 指數基金, 有12 隻
第二類, 係富時 ALL SHARE 指數基金, 有3隻
第三類, 係MSCI 指數, 主要係大型和中型股, 有4隻




買指數基金, 選FUND SIZE 大, 基金費用低最重要
FUND SIZE 大, 流通量大, 轉手容易, 差價亦會較低
因為指數基金都是跟富時100 買, 每一隻的回報正常不會差太遠
所以基金費用就好重要, 每多0.01%, 都令回報少0.01%


係富時100 指數內, 有唔同公司既出品
FUND SIZE 最大係IShire Core FTSE 100 UCITS ETF (Dist)
基金收費0.07%
有派息

第二大是Vanguard FTSE 100 UCITS ETF Distributing
基金費用0.09, 比iShares 略為高一點點,
所以回報都低一點點

留意FS100 指數基金內, 不是每一隻都有派息的
好似 iShare 就有2隻基金, 一隻係Accumulating, 一隻係Distributing.
Accumulating 是不會派息
Distributing 才會派息

看投資者本身想要息, 還是想基金把息再滾大



因為我比較喜歡有派息的資產
所以只比較以下4個有派息的

4 隻入面, 2隻一年派2次息, 2隻一年派4次息

基金收費方面,
UBS 收0.2%, 以完全複制的指數基金來說, 收0.2% 實在是偏貴
iShare & HSBC 收0.07%
Vanguard 收0.09%
考慮到3者回報其實差不多
但iShares Fund Size 大好多
所以比我揀, 我會揀iShares 多D




13 comments:

  1. 請問 ETF 收息,IB會否收30% 稅? thanks.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 英股本身就沒有稅 (英國REITS 才要收稅)
      所以英股ETF 都沒有稅的

      Delete
  2. 您好,想請教兩個問題:

    1. 您係用香港broker定英國broker來賣買英國股票?

    2. 英國有增值稅同股息稅,咁使唔使報英國稅?

    Thanks

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1. 我用IB
      2. 睇你住邊, 如果住英國, 要; 如果不是住英國, 不用

      Delete
    2. 唔該晒,我仲想問下您用IB國際版定香港版?我想除口左投資外,仲可以將部份資金調離香港。係唔係用本特區或者BNO,就開到戶口?

      Delete
    3. IB 在不同國家都有分公司, 你要有當地地址, 才能開當地戶口, 只有BNO OR 特區護照是不能開其他地方的IB 戶口的

      我知有D 美國證劵公司可以直接開美國股票戶口, 你可以上網SEARCH 一下

      Delete
    4. 你個BLOG好有用呀! 我咁岩係英國做野, 戶口之前係香港開左, 但地址寫左呢邊 最近發現trade唔到non-EU ETF, frustrating..

      Delete
    5. 你有無CHECK 下你個IB 戶口是IB HK 還是IB UK 呢? 如果是IB UK, 因為要守返歐盟條例, 有好多ETF 是不能買, 好似SPY / QQQ 呢D

      Delete
  3. 我有這三隻ETF: IUKD.L, VHYD.L, SEDY.L , 分別投資英國,美國和新興市場高息股,你都可以研究下。 第1隻和第3隻我在IB借英磅2%息買, 息差不錯. 第3隻是用英磅買但派美元息。 不過留意英國etf一般 管理費比美國ETF貴 和 流通量比美國ETF低, 但勝在唔使交稅。 英國etf交易費亦比英國股票低很多。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 謝謝你呀, 我都比較少去研究 ETF,
      管理費唔平喎, 以IUKD 來說, 0.4% 管理費, 比FS100 的高好多, 唯一係息比較高

      Delete
    2. lucky777:請問你是在IB UK買嗎?跟在IB HK買有沒有分别?

      Delete
  4. Replies
    1. JUSTETF

      https://www.justetf.com/uk/find-etf.html?assetClass=class-equity&country=GB&index=FTSE%2B100

      Delete