Tuesday, February 11, 2020

2020年1月期權倉

2020年1月期權倉

1月因為私事煩忙
本身做少左好多期權
期權相比起債, 優先股, 股票, REITS, 要花更多時間去每日留意
其他嘛, 通常我研究過, 覺得OK 完入貨就唔理

今日, 2/11 日計,
2月到期的有IMB 和RDSB 到價要接貨,
RMG 到價, 不過是3月的, 可以再觀察

IMB 和RDSB, 暫時我應該會照接IMB,
把RDSB 的SP 平倉, 再做1800 OR 1900 的遠期SP 補貼返平倉費

1月尾時把HSBC 和恆基的SP 平掉, 開今年年尾的SP
我的諗法, 疫症不可能到年尾還未解決吧
只要呢兩隻股票反返, 我就可以平倉賺權金, 到時再做SP

當股巿動盪時, 更覺得固定收益的重要性,
之前實在太側重期權了
IB 因為我做太多SP 而HOLD 起好大購買力,
現在股巿低迷都無乜閒錢買貨
好彩每月都有唔同固定收益可以補充返流動性
2月暫時期權食白果中
等下星期英股期權就到期, 就可以處理一下
平倉的平倉, EXPIRE 的可以再開

另外, 美股升得太高,
現在無乜邊隻美股夠膽做SP
因為貼價做SP 好易接, 而接完好易跌
價外太少權金
都係穩陣D 比較好
平平淡淡的賺
好過坐過山車, 今日升完明天跌








9 comments:

  1. Hi, 你好!
    我同一班朋友一直有睇開你個blog,
    我地其中都有幾位係有寫blog,一齊開左個小型TG group
    只有十數人係入面,大家都好想有機會同你一齊交流下傾下
    唔知你有冇興趣? 希望你可以嘗面, 謝謝。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好呀, 怎麼加入??
      不過TG 雖然我有, 但不常開呢
      你可以EMAIL 資料比我:janicemeterojp@gmail.com

      Delete
    2. 已email link比你,thanks and welcome

      Delete
  2. Hi, 想請問一下恆基SP期權金是否輸入錯誤

    ReplyDelete
    Replies
    1. 對呀, 當時我COPY 了HSBC 的去恆基那裡, 你看得好仔細呢
      我都係早幾日先發現

      2020/1/30 0012 恆基地產 LP $ 37.00 $ (1.260) 2020/1/30
      2020/1/30 0012 恆基地產 SP $ 35.00 $ 2.540 2020/12/30

      Delete
  3. 師姐, 請問在IB 做美股期權, 要 SUBSCRIBE 那些 MARKET DATA, IB 個 WEBSITE 無論英文中文睇極都吾明. 先謝謝!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 當你看美股期權時, RIGHT CLICK 會叫你訂閱MARKET DATA, CLICK 入去就係了, 我沒有留意叫什麼名

      Delete
  4. 請問你ib的英股是就咁借ib 負gbp定用usd轉過去架

    ReplyDelete
  5. Do you realize there is a 12 word phrase you can tell your crush... that will trigger deep feelings of love and impulsive attractiveness for you buried within his chest?

    That's because deep inside these 12 words is a "secret signal" that fuels a man's impulse to love, adore and care for you with all his heart...

    12 Words Who Fuel A Man's Desire Instinct

    This impulse is so hardwired into a man's genetics that it will drive him to try better than before to make your relationship as strong as it can be.

    Matter-of-fact, fueling this mighty impulse is absolutely binding to achieving the best possible relationship with your man that as soon as you send your man a "Secret Signal"...

    ...You'll instantly notice him expose his mind and soul to you in a way he's never expressed before and he'll distinguish you as the one and only woman in the universe who has ever truly appealed to him.

    ReplyDelete